კრიტერიმები
|
დაბალი
|
საშუალო
|
კარგი
|
მაღალი
|
აირჩევს ლიტერატულ
ტექსტებს ჟანრების მიხედვით
|
უჭირს არ არის
ჩართული
|
ზოგჯერ ახერხებს
|
ფიქრის შემდეგ
ახერხებს
|
დაუფიქრებლად
ახერხებს
|
სათქმელს ნათლად
და ლოგიკურად გადმოსცემს
|
უჭირს სათქმელის
ნატლად ,გასაგებად გადმოცემა
|
სათქმელს გადმოსცემს
გასაგებად
|
სატქმელს გადმოსცემს
ნათლად, ლოგიკურად, თანმიმდევრულად
|
სათქმელს გადმოსცემს
ნათლად და ლოგიკურად, ინფორმაციას აშუქებს ამომწურავად, თანმიმდევრულად
|
კონტაქტი აუდიტორიასთან
და ლოგიკურად გადმოსცემა
|
ვერ ახერხებს
|
იშვიათად ახერხებს
|
ადეკვატურად
იყენებს არსებულ საშუალებებს აუდიტორიასთან კონტაქტის დასამყარებლად
|
წარმატებიტ
იყენებს არსებულ საშუალებებს აუდიტორიასთან
კონტაქტის დასამყარებლად
|
შემოქმედებითობა
|
არ შეუძლია
|
ბუნდოვანია
|
შეუძლია ნაწილობრივ
|
ნათელიდა გასაგებია
|
დასკვნები
|
არარის გაკეთებული
|
ულოგიკო და გაუმართავია
|
ლოგიკურია,
მაგრამ ყველა საკითხის რეზიუმირება არ შეუძლია
|
ლოგიკური და
ორიგინალურია
|
კითხვებზე ადეკვატური
პასუხის გაცემა
|
ვერ პასუხობს
კითხვების ნახევარს
|
პასუხობს კითხვების
ნახევარსზე მეტს
|
ადეკვატურად
პასუხობს კითხვებს
|
ადეკვატურად
და ამომწურავად პასუხობს კიტხვებს
|
Monday, February 24, 2014
საპრეზენტაციო უნარების შეფასების რუბრიკა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment